Σύγκρουση τρένων στα Τέμπη - Κούγιας: Ο σταθμάρχης είχε τοποθετηθεί με παρέμβαση πολιτικού

Στην καταγγελία πως υπάρχουν ενδείξεις ότι ο σταθμάρχης που έχει συλληφθεί ως μοναδικός υπαίτιος της τραγωδίας στα Τέμπη είχε τοποθετηθεί στη θέση του με παρέμβαση πολιτικού, προχώρησε ο ποινικολόγος Αλέξης Κούγιας, που έχει αναλάβει την νομική εκπροσώπηση συγγενών 6 θυμάτων. 

«Υπάρχουν ενδείξεις ότι ο σταθμάρχης είχε τοποθετηθεί στη συγκεκριμένη θέση με παρέμβαση πολιτικού» ανέφερε ο γνωστός ποινικολόγος, Αλέξης Κούγιας, μιλώντας στον ΑΝΤ1 για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Ο δικηγόρος που έχει αναλάβει την εκπροσώπηση συγγενών 6 ακόμα θυμάτων, δεν κατονόμασε συγκεκριμένο πολιτικό, καθώς όπως σημείωσε «η πληροφορία είναι άτυπη και με βάση το απόρρητο του δικηγόρου, αν δεν είμαι εντελώς βέβαιος δεν επιθυμώ να καταστρέψω την πολιτική του καριέρα».

Ο ίδιος πάντως επιφυλάχθηκε να το πράξει ενώπιον των δικαστικών αρχών, υλοποιώντας την εντολή που έχει από τους γονείς των δίδυμων κοριτσιών, για ποινικό κολασμό των υπαιτίων του δυστυχήματος.

Είχε 17 λεπτά να αντιδράσει ο σταθμάρχης

Δεκαεπτά λεπτά είχε στη διάθεσή του για να αντιδράσει, σύμφωνα με την αποκάλυψη του Star, ο σταθμάρχης της Λάρισας. Κι αυτό καθώς, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του σταθμού, ο σταθμάρχης του ΟΣΕ Νέων Πόρων, που βρίσκεται αμέσως μετά τον σταθμό της Λάρισας και μερικά χιλιόμετρα μακριά από το σημείο της τραγωδίας, φέρεται να είχε ενημερώσει τον κατηγορούμενο σταθμάρχη ότι κατεβαίνει εμπορικό τρένο.

Συγκεκριμένα ο σταθμάρχης Νέων Πόρων φέρεται να ενημέρωσε με εσωτερική επικοινωνία τον σταθμάρχη της Λάρισας, ότι η εμπορική αμαξοστοιχία φεύγει από την κάθοδο με κατεύθυνση την Αθήνα στις 23:04, 17 ακριβώς λεπτά πριν τη μοραία σύγκρουση.

Η συγκεκριμένη επικοινωνία είναι καταγεγραμμένη. Ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων, ήταν από τους πρώτους που κλήθηκαν να καταθέσουν στις αρχές.

Το βίντεο που τον έκανε να αλλάξει στάση

Ο 59χρονος σταθμάρχης που έχει συλληφθεί ως μοναδικός υπαίτιος της τραγωδίας στα Τέμπη, αρχικά αρνούνταν κατά την προσαγωγή και κατάθεσή του στην Τροχαία της Λάρισας πως έκανε κάτι λάθος. Υποστήριζε πως ο ίδιος γύρισε το κλειδί που έπρεπε, αλλά εκείνο δεν λειτούργησε.

Βλέποντας πως οδηγούνται σε αδιέξοδο, οι αστυνομικοί έψαχναν τρόπο να τον κάνουν να «σπάσει», έχοντας ήδη αναγνωρίσει ότι σίγουρα έχει υπάρξει ανθρώπινο λάθος στην υπόθεση. Οι αστυνομικοί έφτιαξαν μια ομάδα με τη συμμετοχή πραγματογνώμονα και κατευθύνθηκαν στο σημείο καταγράφοντας την εξέταση στο σταθμαρχείο, στο σημείο όπου στέκονταν ο 59χρονος σταθμάρχης την ώρα του τραγικού δυστυχήματος.

Ο πραγματογνώμονας έβαλε σε λειτουργία αρκετές φορές το κλειδί και λειτούργησε σε όλες. Με αυτό το βίντεο - ντοκουμέντο της πραγματογνωμοσύνης, αστυνομικοί και πραγματογνώμονας επέστρεψαν στην Τροχαία και ανέκριναν ξανά τον σταθμάρχη. Όταν του έδειξαν το βίντεο, υποχώρησε και απέδωσε την ενέργειά του στο φόρτο εργασίας.

Επικαλέστηκε ότι ήταν απασχολημένος με ένα τρένο που έκανε τοπικό δρομολόγιο στη Λάρισα ότι ήταν απασχολημένος και γι αυτό δεν άλλαξε το κλειδί. Ο δε κλειδούχος ήταν πάρα πολύ μακριά και μόνος. Γι αυτό ο σταθμάρχης αφέθηκε μόνος.

Η ποινική δίωξη σε βάρος του

Ενώπιον του εισαγγελέα οδηγήθηκε ο σταθμάρχης Λάρισας ο οποίος έχει παραδεχθεί στην προανακριτική του κατάθεση ότι έκανε λάθος, και στη συνέχεια στην ανακρίτρια, από την οποία ζήτησε και έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί το Σάββατο (4/3/2023) στις 14:00.

Στο γραφείο του εισαγγελέα έμεινε για περίπου 10 λεπτά ενώ λίγο πριν από την άφιξή του εκκενώθηκε ο 1ος όροφος των Δικαστηρίων Λάρισας όπου βρίσκεται το γραφείο του εισαγγελέα.

Η ποινική δίωξη σε βάρος του για τα εγκληματικά του λάθη θα αφορά σε ανθρωποκτονίες από αμέλεια κατά συρροή και σωματικές βλάβες με τον ίδιο ποινικό χαρακτηρισμό ενώ η κατηγορία της διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών σε βάρος του είναι η σοβαρότερη (κακούργημα) που επισύρει με βάση πρόσφατη τροποποίηση του Ποινικού Κώδικα ( άρθρο 291) ποινές από 10 χρόνια κάθειρξης μέχρι και ισόβια.

newsbomb.gr

Από το Blogger.