Τα στοιχεία που επικαλέστηκαν στον Ολυμπιακό δεν αφορούσαν τη μετρηθείσα περίοδο
Ο Ολυμπιακός θέλησε να διαψεύσει τη EuroLeague, μετά την έρευνα που δημοσιοποιήθηκε και τον εμφάνιζε προτελευταίο σε συνολικά views στα social media για το διάστημα Οκτωβρίου–Δεκεμβρίου. Με δόση ειρωνείας, η «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ υποστήριξε πως μόνο δύο βίντεο στο Instagram συγκέντρωσαν σχεδόν 5 εκατομμύρια προβολές, άρα τα 3,2 εκατομμύρια που αναφέρει η Euroleague… δεν βγαίνουν ούτε με κομπιουτεράκι.
Μόνο που στον Ολυμπιακό πιθανόν να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν κομπιουτεράκι, δεν γνωρίζουν όμως ανάγνωση. Τα παραδείγματα που παρουσίασαν από το Instagram αφορούν την preseason, όταν υπήρχε αυξημένο ενδιαφέρον λόγω μεταγραφών, φιλικών και ενθουσιασμού για τη νέα σεζόν. Αντίθετα, η Euroleague ξεκαθάρισε πως τα στοιχεία προέρχονται από τρίμηνο κανονικής διάρκειας (Οκτώβριος–Δεκέμβριος), περίοδος στην οποία ο Ολυμπιακός είχε κάμψη στην απόδοσή του και κατά συνέπεια, περιορισμένη απήχηση στα social media.
Το αποτέλεσμα; Μια αντίδραση που προοριζόταν για διάψευση, κατέληξε να εκθέτει περισσότερο την ομάδα του Πειραιά, με τη διαφορά στα πραγματικά δεδομένα και τα παρουσιαζόμενα επιχειρήματα να δείχνει πως… «κάποιος έκανε κοπάνα», αλλά μάλλον όχι από το μάθημα των Μαθηματικών — από την ίδια την ανακοίνωση. Θέλανε να πάνε για μαλλί, αλλά βγήκαν… γλόμποι.