Σάλος με την τιμωρία τριών διαιτητών από την ΚΕΔ/ΕΟΚ
Έντονο προβληματισμό και συζητήσεις έχει προκαλέσει στους κύκλους της ελληνικής διαιτησίας η απόφαση της ΚΕΔ/ΕΟΚ να προχωρήσει στην επ’ αόριστον απομάκρυνση τριών διαιτητών πρώτης γραμμής από τους ορισμούς των αγώνων.
Η υπόθεση αποκτά ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα από το γεγονός ότι δύο εκ των τριών ρέφερι είχαν φέτος παρουσία και στη Stoiximan GBL, γεγονός που αναδεικνύει για ακόμη μία φορά τη μεγάλη αστάθεια που επικρατεί στο ελληνικό σύστημα αξιολόγησης και διαχείρισης των διαιτητών.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης, η αιτία της τιμωρίας δεν σχετίζεται με αγωνιστικά λάθη ή διαιτητικές αποφάσεις εντός παρκέ, αλλά με πειθαρχικό παράπτωμα. Συγκεκριμένα, οι τρεις διαιτητές φέρονται να διέρρευσαν τους ορισμούς τους για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Εφήβων πριν από την επίσημη ανακοίνωσή τους από την ΚΕΔ.
Για την Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας, το ζήτημα των διαρροών φαίνεται πως αντιμετωπίζεται με ιδιαίτερη αυστηρότητα, καθώς θεωρείται θέμα δεοντολογίας και εσωτερικής λειτουργίας. Παρότι δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση περί επιβολής ποινής, η απουσία των συγκεκριμένων διαιτητών από τους τελευταίους ορισμούς θεωρείται ουσιαστικά επιβεβαίωση της τιμωρίας.
Η εξέλιξη αυτή έρχεται να προστεθεί στη γενικότερη συζήτηση που υπάρχει τα τελευταία χρόνια γύρω από τη λειτουργία της ελληνικής διαιτησίας και τη διαχείριση των στελεχών της, με αρκετούς να κάνουν λόγο για ένα σύστημα όπου η απόσταση ανάμεσα στην κορυφή και την απόλυτη απομάκρυνση παραμένει εξαιρετικά μικρή.
Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ:



