Αταμάν: «Είμαστε καλύτεροι από τον Ολυμπιακό και θα πάρουμε το πρωτάθλημα»

Με αυτοπεποίθηση και ξεκάθαρο μήνυμα ενόψει των τελικών της Stoiximan GBL εμφανίστηκε ο Εργκίν Αταμάν μετά την πρόκριση του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ. Ο Τούρκος τεχνικός δεν έκρυψε την πίστη του στις δυνατότητες της ομάδας του, υποστηρίζοντας ότι οι «πράσινοι» είναι ανώτεροι από τον Ολυμπιακό και θα κατακτήσουν τον τίτλο του πρωταθλητή Ελλάδας.

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου μετά το τέλος της αναμέτρησης στη Θεσσαλονίκη, έδωσε το σύνθημα για τη συνέχεια της σεζόν, στρέφοντας ήδη το βλέμμα του στη μεγάλη σειρά των τελικών που ακολουθεί απέναντι στους «ερυθρόλευκους».

«Νομίζω είμαστε καλύτερη ομάδα από τον Ολυμπιακό και θα το δείξουμε στους τελικούς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αταμάν, προσθέτοντας πως παρά την πρόσφατη ευρωπαϊκή επιτυχία των Πειραιωτών, ο στόχος του Παναθηναϊκού είναι να κλείσει τη χρονιά με την κατάκτηση του ελληνικού πρωταθλήματος.

Ο Τούρκος τεχνικός έδωσε συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την επιτυχία του στην EuroLeague, ωστόσο ξεκαθάρισε πως η δική του ομάδα είναι έτοιμη να διεκδικήσει και να κατακτήσει το τελευταίο τρόπαιο της σεζόν.

Παράλληλα, στάθηκε και στα προβλήματα τραυματισμών που αντιμετωπίζει το «τριφύλλι», επισημαίνοντας ότι ο Παναθηναϊκός έχει στερηθεί σημαντικές λύσεις το τελευταίο διάστημα. Ο Αταμάν αναφέρθηκε στους τραυματισμούς των Σλούκα, Ρογκαβόπουλου και Καλαϊτζάκη, τονίζοντας πως η ομάδα του κατάφερε να παραμείνει ανταγωνιστική παρά τις απουσίες.

Στην ίδια τοποθέτηση υπογράμμισε ότι ο Ολυμπιακός διαθέτει μεγαλύτερο αριθμό ξένων παικτών στο ρόστερ του, κάτι που του προσφέρει περισσότερες επιλογές σε επίπεδο διαχείρισης. Παρ’ όλα αυτά, εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο Παναθηναϊκός απέδειξε τη δυναμική του στον ημιτελικό με τον ΠΑΟΚ και είναι απολύτως έτοιμος για τη μάχη του τίτλου.

Οι δηλώσεις του Αταμάν έρχονται να προσθέσουν ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην επικείμενη σειρά των τελικών, με τους δύο «αιώνιους» αντιπάλους να ετοιμάζονται για μία ακόμη μεγάλη σύγκρουση με φόντο το πρωτάθλημα Ελλάδας. Οι τόνοι ανεβαίνουν ήδη πριν από το πρώτο τζάμπολ και όλα δείχνουν ότι οι τελικοί θα διεξαχθούν σε ιδιαίτερα φορτισμένο αγωνιστικά και ψυχολογικά κλίμα.

Μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου ανέφερε σχετικά:

«Νομίζω είμαστε καλύτερη ομάδα από τον Ολυμπιακό και θα το δείξουμε στους τελικούς. Συγχαρητήρια στον Ολυμπιακό για την κατάκτηση της Euroleague, αλλά εμείς θα κατακτήσουμε το ελληνικό πρωτάθλημα.

Έχουμε τρεις τραυματίες. Είναι ο Σλούκας, ο Ρογκαβόπουλος, ο Καλαϊτζάκης, τρεις τραυματίες. Ο Ολυμπιακός έχει τόσους ξένους στο ρόστερ, και έχει πλεονέκτημα σε αυτό. Σήμερα δείξαμε τη δύναμή μας και είμαστε έτοιμοι για τον τίτλο».


Από το Blogger.