Μήνυμα τίτλου από Αταμάν: «Πιστεύω στην ομάδα μου και στην κατάκτηση του πρωταθλήματος»

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού εξέφρασε την αισιοδοξία του ενόψει του πρώτου τελικού με τον Ολυμπιακό, στάθηκε στη σημασία της διαιτησίας και ξεκαθάρισε ότι στόχος των «πρασίνων» είναι μόνο η κατάκτηση του τίτλου.

Με ξεκάθαρο μήνυμα αυτοπεποίθησης και πίστης στις δυνατότητες της ομάδας του εμφανίστηκε ο Εργκίν Αταμάν ενόψει του πρώτου τελικού της Stoiximan GBL απέναντι στον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ (3/6, 21:00).

Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού αναγνώρισε την ποιότητα και την εξαιρετική πορεία των «ερυθρολεύκων» τη φετινή σεζόν, ωστόσο ξεκαθάρισε πως οι «πράσινοι» ταξιδεύουν στο Φάληρο με μοναδικό στόχο τη νίκη και το πρώτο βήμα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

«Σεβόμαστε τον Ολυμπιακό. Έχουν κάνει μια εξαιρετική σεζόν σε Ευρωλίγκα και πρωτάθλημα, διαθέτουν σπουδαίους παίκτες και έναν εξαιρετικό προπονητή. Είμαστε όμως έτοιμοι για τους τελικούς», τόνισε αρχικά ο Τούρκος τεχνικός.

Ο Αταμάν υπενθύμισε πως η μοναδική φετινή αναμέτρηση των δύο ομάδων με πλήρη ρόστερ ήταν ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας, όπου ο Παναθηναϊκός είχε επικρατήσει, υπογραμμίζοντας ότι η ομάδα του έχει αποδείξει πως μπορεί να κερδίσει τον μεγάλο της αντίπαλο.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στον παράγοντα της διαιτησίας, σημειώνοντας πως σε παιχνίδια τόσο υψηλού επιπέδου η ουδέτερη και ανεπηρέαστη διαιτητική αντιμετώπιση παίζει καθοριστικό ρόλο.

«Φάνηκε και στην Ευρωλίγκα ότι όταν οι διαιτητές είναι δίκαιοι και δεν επηρεάζονται από την ατμόσφαιρα του γηπέδου, το πλεονέκτημα έδρας δεν σημαίνει τίποτα. Μετράει ποια ομάδα θα παίξει καλύτερο μπάσκετ», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ο προπονητής των «πρασίνων» υπογράμμισε πως ο αποκλεισμός από το Final Four ανήκει πλέον στο παρελθόν και πως όλη η προσοχή έχει στραφεί στους τελικούς του ελληνικού πρωταθλήματος.

«Η Ευρωλίγκα τελείωσε για εμάς με αποτυχία. Στον αθλητισμό όμως πρέπει να ξέρεις να προχωράς. Υπάρχουν μεγάλες ομάδες με τεράστια μπάτζετ που επίσης δεν έφτασαν στο Final Four. Τώρα το σημαντικό είναι το πρωτάθλημα και πρέπει να κοιτάμε μόνο το επόμενο βήμα», σημείωσε.

Ο Αταμάν αναφέρθηκε και στα προβλήματα τραυματισμών που αντιμετωπίζει το «τριφύλλι», αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο συμμετοχής του Κώστα Σλούκα, ενώ εμφανίστηκε απαισιόδοξος για τον Νίκο Ρογκαβόπουλο.

«Ο Ρογκαβόπουλος δύσκολα θα παίξει. Ο Σλούκας έχει πιθανότητες, θα δοκιμάσει πριν από το παιχνίδι και θα αποφασίσουμε τότε», δήλωσε.

Κλείνοντας, ο Τούρκος τεχνικός εξήγησε από πού πηγάζει η αισιοδοξία του για την έκβαση της σειράς, επισημαίνοντας πως η εικόνα της ομάδας του στα τελευταία παιχνίδια και η ποιότητα του ρόστερ αποτελούν λόγους πίστης για την κατάκτηση του τίτλου.

«Πιστεύουμε στους παίκτες μας. Όλοι είναι απογοητευμένοι από όσα έγιναν στην Ευρωλίγκα, αλλά όλοι θέλουν να αποδείξουν ότι είμαστε μια σπουδαία ομάδα. Παίξαμε πολύ καλό μπάσκετ απέναντι στον ΠΑΟΚ και αυτό μου δίνει αυτοπεποίθηση. Σεβόμαστε τον Ολυμπιακό, αλλά ο στόχος μας είναι ένας: να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα», ήταν το μήνυμα του προπονητή του Παναθηναϊκού.

Οι τελικοί ξεκινούν στο ΣΕΦ και ο Αταμάν έδειξε ότι η ομάδα του πηγαίνει στη μάχη με αυτοπεποίθηση, αποφασιστικότητα και την πεποίθηση ότι μπορεί να επιστρέψει στην κορυφή του ελληνικού μπάσκετ.

Από το Blogger.