Με Σταμολάμπρου και Λέρη η επόμενη μέρα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό

Η νέα αγωνιστική περίοδος έχει ήδη αρχίσει να σχεδιάζεται για Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό, με τους δύο «αιώνιους» να προχωρούν στις πρώτες κινήσεις διατήρησης του κορμού τους ενόψει της σεζόν 2026-27.

Στο «πράσινο» στρατόπεδο, η Άννα Νίκη Σταμολάμπρου θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα του Παναθηναϊκού, με τη διοίκηση να ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας της με την αρχηγό της ομάδας. Η διεθνής γκαρντ επέστρεψε την περασμένη σεζόν στην αγωνιστική δράση έπειτα από πολύμηνη απουσία περίπου δέκα μηνών λόγω σοβαρού τραυματισμού και κατάφερε σταδιακά να βρει ρυθμό και να προσφέρει πολύτιμες λύσεις.

Σε 13 συμμετοχές κατέγραψε κατά μέσο όρο 14 λεπτά συμμετοχής, 7,5 πόντους, 1,2 ριμπάουντ και 1,2 ασίστ, δείχνοντας ότι αφήνει πίσω της τη δύσκολη περίοδο της αποκατάστασης και είναι έτοιμη να αποτελέσει ξανά σημείο αναφοράς για το «τριφύλλι».

Την ίδια ώρα, ο Ολυμπιακός διατήρησε στο δυναμικό του την Ουρανία Λέρη, η οποία θα συνεχίσει να αγωνίζεται με τα ερυθρόλευκα και τη νέα σεζόν. Η Ελληνίδα γκαρντ στάθηκε άτυχη τα τελευταία χρόνια, καθώς τον Δεκέμβριο του 2024 υπέστη σοβαρό τραυματισμό που επηρέασε σημαντικά την αγωνιστική της παρουσία.

Η Λέρη είχε ενταχθεί στον Ολυμπιακό στα μέσα της περασμένης σεζόν, μετά την αποβολή των Εσπερίδων από το πρωτάθλημα, ωστόσο πρόλαβε να αγωνιστεί μόλις σε μία αναμέτρηση, απέναντι στην Ιωνία τον Φεβρουάριο του 2026.

Οι δύο ανανεώσεις αποτελούν κινήσεις με ξεκάθαρο μήνυμα από τις διοικήσεις των «αιωνίων», οι οποίες επενδύουν σε αθλήτριες με εμπειρία, προσωπικότητα και ισχυρή παρουσία στα αποδυτήρια. Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός χτίζουν ήδη τα θεμέλια της επόμενης ημέρας, με στόχο να παρουσιαστούν ακόμη πιο ανταγωνιστικοί στη μάχη των εγχώριων τίτλων.

Από το Blogger.