Δ.Γιαννακόπουλος: «Συμφωνήσαμε για δύο παίκτες των 3 εκατομμυρίων - Καλύτερο ρόστερ από του 2009»
Ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Δημήτρης Γιαννακόπουλος στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, με αφορμή την ανακοίνωση του Πετρούσεφ μέσω καζούρας στον ίδιο από τον Ολυμπιακό, προχώρησε άμεσα σε απάντηση και αρχικά συνεχάρη τους «ερυθρόλευκους» για την έμπνευση και ευχήθηκε να υπάρχει πάντα τέτοια διάθεση. Παράλληλα τόνισε ότι την επόμενη σεζόν, δύο παίκτες των 3 εκ. ευρώ έκαστος να εντάσσονται στο «Τριφύλλι» και να δημιουργούν ένα σύνολο καλύτερο και από του 2009!
Συγκεκριμένα ανέφερε: «Έχουμε συμφωνήσει με το προπονητή για να πάρουμε δυο παίκτες τριών εκατομμμυρίων ο καθένας για του χρόνου», ενώ τόνισε πως το ρόστερ τη νέα χρονιά θα είναι καλύτερο από αυτό του 2009.
Παράλληλα είπε, «Μαζί με τον προπονητή μας τον Αμάν- Αμάν, εμείς έχουμε κάνει τις ενέργειες από τώρα, ώστε να κάνουμε δυο αλλαγές του χρόνου στο ροστερ. Δυο παίκτες των τριών εκατομμυρίων ο καθένας, δε πρόκειται να πω ποιοι είναι, τους ξέρετε εκεί στον Πειραιά».



