Ο Νίκος Αναστόπουλος… παρακαλούσε τον Νίκο Σαργκάνη να πάει στον Παναθηναϊκό! (ΦΩΤΟ)
Ο Νίκος Αναστόπουλος μιλώντας το βράδυ της δευτέρας (27/11) στο «The 2Night Show», ο παλαίμαχος άσος και νυν προπονητής τόνισε ότι δεν θα πήγαινε ποτέ στον Παναθηναϊκό, υποστηρίζοντας μάλιστα πως είχε κάποια στιγμή πρόταση από το «Τριφύλλι», την οποία και απέρριψε λόγω της σχέσης του με τον Ολυμπιακό.
Αναλυτικά τα όσα ανέφερε στο «The 2Night Show»:
«Ο Σλούκας ήταν στον Ολυμπιακό. Έφυγε, ήρθε κτλ. Σαν επαγγελματίας μπασκετμπολίστας, ο Παναθηναϊκός του έδωσε περισσότερα χρήματα. Κάποιος άλλος μπορεί να μην πήγαινε, είναι καθαρά θέμα ανθρώπου. Πώς το σκέφτεται και πώς θέλει να το κάνει.
Εγώ δεν θα πήγαινα στον Παναθηναϊκό. Όταν συμπλήρωσα την 5ετία μου είχα πρόταση να πάω στον Παναθηναϊκό και δεν πήγα. Στον Ολυμπιακό ανδρώθηκα και είχα αποφασίσει μέσα μου ότι εδώ ξεκίνησα, εδώ ποδοσφαιρικά γεννήθηκα, θέλω να τελειώσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό.
Είμαι προπονητής στον Άρη; Δεν μπορώ να πάω ποτέ στον ΠΑΟΚ, είναι απέναντι! Μην σου κάνει εντύπωση, έτσι λειτουργώ. Ήμουν προπνοητής στην Καλαμάτα, δεν θα μπορούσα να πάω στο Αιγάλεω που ξέρω ότι υπάρχει μια κόντρα, μια διαμάχη μεταξύ των ομάδων».
Ωστόσο τα ρεπορτάζ εφημερίδων τον Απρίλιο του 1987, ήθελαν τον Νίκο Αναστόπουλο να… παρακαλεί τον Νίκο Σαργκάνη να μεσολαβήσει, ώστε να φύγει από τον Ολυμπιακό και να πάρει μεταγραφή στον Παναθηναϊκό!
Εκείνη την περίοδο ο «Αναστό» στον Ολυμπιακό είχε κόντρα με τον Παναγούλια και ήθελε να αποχωρήσει από τους «ερυθρόλευκους», με αποτέλεσμα να ζητήσει από τον τερματοφύλακα του Παναθηναϊκού να μεσολαβήσει στον Βαρδινογιάννη, ώστε να του κατατεθεί πρόταση και να «μετακομίσει» στην Λεωφόρο.





