Σύνθημα… μάχης από τη Θύρα 7 για το Final Four της Αθήνας

Η Θύρα 7 έδωσε το σύνθημα ενόψει του Final Four της Euroleague στο ΟΑΚΑ, καλώντας τον κόσμο του Ολυμπιακού να δημιουργήσει «κατακόκκινη» ατμόσφαιρα στο μεγάλο ευρωπαϊκό ραντεβού της Αθήνας.

Με ανακοίνωσή τους, οι οργανωμένοι φίλοι των «ερυθρόλευκων» χαρακτήρισαν το φετινό Final Four ξεχωριστό, τονίζοντας πως διεξάγεται «στο σπίτι των σιχαμένων», ενώ ζήτησαν από όλους όσοι θα βρεθούν στο ΟΑΚΑ να φορούν αποκλειστικά κόκκινα, προκειμένου να στηρίξουν την ομάδα του Γιώργου Μπαρτζώκα στην προσπάθεια για την κατάκτηση της Euroleague.

Η Θύρα 7 υπογράμμισε πως ο Ολυμπιακός συμμετέχει για 15η φορά σε Final Four και έκανε λόγο για «μάχη» και όχι για γιορτή, στέλνοντας μήνυμα συσπείρωσης ενόψει του δύσκολου ημιτελικού απέναντι στη Φενέρμπαχτσε.

Παράλληλα, στην ανακοίνωση γίνεται ιδιαίτερη αναφορά στην εικόνα που θέλουν να δημιουργήσουν οι φίλαθλοι των Πειραιωτών στο ΟΑΚΑ, με τους οργανωμένους να σημειώνουν πως στόχος είναι να «κοκκινίσει» τόσο το Μαρούσι όσο και το γήπεδο, όπως –όπως αναφέρουν– συνέβη και σε προηγούμενες παρουσίες τους στη Νέα Φιλαδέλφεια.

Το μήνυμα ολοκληρώνεται με το χαρακτηριστικό σύνθημα «Όλοι φωνή, όλοι κόκκινα», δίνοντας το στίγμα για την ατμόσφαιρα που επιθυμούν να δημιουργήσουν οι φίλοι του Ολυμπιακού στο μεγάλο μπασκετικό γεγονός της χρονιάς.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η ομαδάρα μας ο Ολυμπιακός είναι για 15η φορά στο φάιναλ φορ,

το συγκεκριμένο φάιναλ φορ είναι ξεχωριστό,γιατί γίνεται στο σπίτι των σιχαμένων!

Όπως ΚΟΚΚΙΝΙΣΑΜΕ τα Φιλαδέλφεια και την Αγιά Σοφιά,έτσι ΘΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΟΥΜΕ το Μαρούσι και το ΟΑΚΑ.

ΟΛΟΙ αγωνιζόμαστε με την ομάδα μας,πρώτα την Παρασκευή στον πολύ ΔΥΣΚΟΛΟ ημιτελικό, με τους Τούρκους!

ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ

ΟΛΩΝ ΜΑΣ είναι,

-κάθε φιλάθλου και οπαδού του Ολυμπιακού που θα είναι στο ΟΑΚΑ-να φοράμε ΚΟΚΚΙΝΑ!

Δεν είναι πάρτυ,να φοράει ο καθένας την μπλούζα που του αρέσει!

ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΗ για να σηκώσουμε το ευρωπαϊκό και να γράψουμε ΙΣΤΟΡΙΑ!

Στην ΜΑΧΗ είναι ΚΑΘΗΚΟΝ μας, να φοράμε τα χρώματα της ομάδας μας!

Υπάρχει κανείς ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, που δεν γουστάρει να δει το ΟΑΚΑ κατακόκκινο;

Η εικόνα του ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΟΑΚΑ,ήδη ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ και έχει γεμίσει άπειρα ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ,αυτούς που για άλλη μια φορά φάνηκαν ΑΣΥΝΕΠΕΙΣ σε ένα ιστορικό ραντεβού!

Υ.Γ 1.ΜΟΝΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ!

ΟΛΟΙ ΦΩΝΗ!

ΟΛΟΙ ΚΟΚΚΙΝΑ!

Υ.Γ 2 ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ερχόμαστε …».


Από το Blogger.