Διαμαντίδης για Ομπράντοβιτς: «Μας έδινε… διάβασμα πριν από τα Final Four»
Μία άγνωστη πτυχή της καθημερινότητας στον Παναθηναϊκό των μεγάλων ευρωπαϊκών επιτυχιών αποκάλυψε ο Δημήτρης Διαμαντίδης, μιλώντας στην εκπομπή που παρουσιάζει μαζί με τους Θοδωρή Παπαλουκά και Γιώργο Πρίντεζη.
Ο θρύλος του «Τριφυλλιού» γύρισε τον χρόνο πίσω στις εποχές της απόλυτης κυριαρχίας του Παναθηναϊκού στην Ευρώπη και περιέγραψε τον μοναδικό τρόπο με τον οποίο ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς προετοίμαζε τους παίκτες του ενόψει των Final Four της EuroLeague.
Ο Διαμαντίδης, που κατέκτησε τρεις φορές τη EuroLeague υπό τις οδηγίες του Σέρβου τεχνικού, αποκάλυψε πως η προετοιμασία ξεκινούσε πολλές ημέρες πριν από τα μεγάλα παιχνίδια, με τους παίκτες να λαμβάνουν υλικό για… μελέτη στο σπίτι.
«Εμείς όταν παίζαμε Final Four μία εβδομάδα πριν έπαιρνες φυλλάδια, σπίτι, διάβασμα, DVD να βλέπεις», ανέφερε χαρακτηριστικά, περιγράφοντας το επίπεδο ανάλυσης και λεπτομέρειας που χαρακτήριζε τη δουλειά του Ομπράντοβιτς.
Παράλληλα, στάθηκε ιδιαίτερα στην προσωπικότητα του πολυνίκη προπονητή, τονίζοντας πως η ειλικρίνεια και η ευθύτητά του ήταν στοιχεία που τον έκαναν να ξεχωρίζει στα μάτια των παικτών.
«Ξέρεις, όμως, ποια ήταν η μαγκιά του Ομπράντοβιτς; Ήταν πολύ ειλικρινής. Αυτό που έλεγε θα στο έλεγε μπροστά, σταράτα, έτσι όπως είναι», σημείωσε ο παλαίμαχος γκαρντ.
Ο Διαμαντίδης εξήγησε ακόμη πως η αξιοπιστία και οι γνώσεις του Σέρβου τεχνικού δημιουργούσαν απόλυτη εμπιστοσύνη στα αποδυτήρια, με όλους τους παίκτες να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες του.
«Θεωρώ ότι ένας προπονητής με την αξία του Ομπράντοβιτς το έχει κερδίσει και πλέον όλοι οι παίκτες συντάσσονταν μαζί του. Γιατί ήξερες ότι αυτό που έλεγε είναι το σωστό και στο αποδείκνυε και το βίντεο που έβλεπες», πρόσθεσε.
Οι δηλώσεις του Διαμαντίδη επανέφεραν στο προσκήνιο μία από τις πιο λαμπρές περιόδους στην ιστορία του Παναθηναϊκού, όταν η ομάδα κυριαρχούσε στην Ευρώπη μέσα από απόλυτη πειθαρχία, προσήλωση και μπασκετική τελειότητα.



