Τέλος εποχής στον Πρωτέα Βούλας: Παρελθόν ο Μάριος Δεσποτάκης

Παρελθόν από την τεχνική ηγεσία του Πρωτέα Βούλας αποτελεί ο Μάριος Δεσποτάκης, ολοκληρώνοντας έναν άκρως επιτυχημένο κύκλο τριών ετών στον πάγκο της ομάδας των νοτίων προαστίων.

Οι δύο πλευρές θα συνεχίσουν την πορεία τους σε χωριστούς δρόμους, με τον Πρωτέα να έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες για την εύρεση του νέου προπονητή που θα οδηγήσει την ομάδα στην επόμενη ημέρα.

Ο Έλληνας τεχνικός είχε αναλάβει την ομάδα το 2023 και συνέδεσε το όνομά του με μία από τις σημαντικότερες περιόδους στην ιστορία του συλλόγου. Υπό τις οδηγίες του, ο Πρωτέας πραγματοποίησε ιστορική συμμετοχή στο EuroCup, ενώ τη φετινή σεζόν έφτασε μέχρι και τον τελικό του Κυπέλλου, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή αγωνιστική πρόοδο της ομάδας.

Η παρουσία του Μάριου Δεσποτάκη χαρακτηρίστηκε από συνέπεια, ανταγωνιστικότητα και αγωνιστική εξέλιξη, αφήνοντας θετικό αποτύπωμα στον σύλλογο και ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο τόσο για τον ίδιο όσο και για τον Πρωτέα Βούλας.

Από το Blogger.