Συνεχίζει στον Αθηναϊκό η Άνα Τάντιτς

Με τη φανέλα του Αθηναϊκού Qualco θα συνεχίσει να αγωνίζεται και τη νέα αγωνιστική περίοδο η Άνα Τάντιτς, καθώς η ομάδα ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας της με τη νεαρή αθλήτρια για ακόμη έναν χρόνο.

Η πορεία της Τάντιτς προς την Ελλάδα μοιάζει σχεδόν… γραφτή από τη μοίρα. Από τις παιδικές της αναμνήσεις στο Μαυροβούνιο και το φόρεμα με ελληνικές αναφορές που της είχαν χαρίσει οι γονείς της, μέχρι το βροχερό απόγευμα του περασμένου Δεκεμβρίου, όταν πάτησε το πόδι της στην Αθήνα για λογαριασμό του Αθηναϊκού Qualco, η διαδρομή της κατέληξε σε μια συνεργασία που εξελίχθηκε σε απόλυτα επιτυχημένη.

Η Σέρβα αθλήτρια πραγματοποίησε το ντεμπούτο της στις 11 Δεκεμβρίου στην Ισπανία, στην αναμέτρηση απέναντι στη Χαϊρίς για τη φάση των Play-Off του EuroCup, συμβάλλοντας στη δυναμική ευρωπαϊκή παρουσία της ομάδας. Στη διοργάνωση ολοκλήρωσε τη σεζόν με 7,7 πόντους, 6,7 ριμπάουντ και 1,6 ασίστ κατά μέσο όρο σε 21 λεπτά συμμετοχής.

Στο ελληνικό πρωτάθλημα αγωνίστηκε σε δέκα αναμετρήσεις, καταγράφοντας 6,5 πόντους, 4,9 ριμπάουντ και 1,9 ασίστ ανά παιχνίδι, επιβεβαιώνοντας το πολύπλευρο ταλέντο και την αγωνιστική της συνέπεια.

Μετά την ανανέωση της συνεργασίας της, η Άνα Τάντιτς δήλωσε:

«Είμαι ευγνώμων για την εμπιστοσύνη του Αθηναϊκού Qualco στο πρόσωπό μου. Ανυπομονώ να επιστρέψω, να δουλέψουμε πάνω στις νέες προκλήσεις που μας περιμένουν και να τις μοιραστούμε με τους οπαδούς μας, οι οποίοι τα κάνουν όλα να μοιάζουν κάτι περισσότερο από μπάσκετ».

Στον Αθηναϊκό Qualco εκφράζουν την απόλυτη ικανοποίησή τους για την παραμονή της αθλήτριας, ποντάροντας στη συνέχεια και στην περαιτέρω εξέλιξή της ενόψει της νέας αγωνιστικής σεζόν.

Από το Blogger.