Λουτσέσκου: «Έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και δεν θα τον απογοήτευα ποτέ»

Το όνομα του Ραζβάν Λουτσέσκου εξακολουθεί να βρίσκεται στο επίκεντρο των μεταγραφικών και προπονητικών σεναρίων του καλοκαιριού, με δημοσιεύματα από την Τουρκία να αναφέρουν ότι η Μπεσίκτας τον έχει τοποθετήσει ψηλά στη λίστα των υποψηφίων για την τεχνική της ηγεσία. Ωστόσο, ο Ρουμάνος προπονητής του ΠΑΟΚ φρόντισε να στείλει το δικό του μήνυμα σχετικά με το μέλλον του.

Μιλώντας σε μέσα ενημέρωσης της πατρίδας του, στο περιθώριο φιλικής αναμέτρησης μεταξύ παλαιμάχων της Ραπίντ Βουκουρεστίου και της Στεάουα, ο Λουτσέσκου υπογράμμισε τη δέσμευσή του απέναντι στον ΠΑΟΚ, επισημαίνοντας ότι διατηρεί συμβόλαιο με τον «Δικέφαλο του Βορρά» για ακόμη έναν χρόνο.

Ο έμπειρος τεχνικός στάθηκε ιδιαίτερα στη σχέση που έχει αναπτύξει με τον σύλλογο και την πόλη της Θεσσαλονίκης, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν θα προχωρούσε ποτέ σε κάποια ενέργεια που θα μπορούσε να απογοητεύσει τον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του.

«Έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ για έναν ακόμη χρόνο. Από τη δική μου οπτική γωνία, ο ΠΑΟΚ είναι μια ομάδα και, στην πραγματικότητα, μια πόλη, μια τεράστια ομάδα με την οποία έχω μια ιδιαίτερη σχέση και δεν θα ενεργούσα με κανέναν τρόπο που θα μπορούσε να τους απογοητεύσει», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, ο Λουτσέσκου αναγνώρισε ότι στο ποδόσφαιρο οι εξελίξεις συχνά είναι απρόβλεπτες, τονίζοντας πάντως πως οι αποφάσεις ανήκουν στον σύλλογο. «Ο σύλλογος είναι αυτός που πρέπει να παίρνει τις αποφάσεις που θεωρεί καλύτερες σε μια δεδομένη στιγμή. Στη ζωή ποτέ δεν ξέρεις τι θα συμβεί, αλλά εγώ είμαι στον ΠΑΟΚ», πρόσθεσε.

Οι δηλώσεις του Ρουμάνου τεχνικού έρχονται σε μια περίοδο όπου τα σενάρια για το μέλλον του δίνουν και παίρνουν, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποια επίσημη εξέλιξη. Προς το παρόν, το μόνο βέβαιο είναι ότι ο Λουτσέσκου εξακολουθεί να βρίσκεται στον πάγκο του ΠΑΟΚ, με τον οποίο συνδέεται όχι μόνο συμβατικά, αλλά και συναισθηματικά.

Από το Blogger.