Ψήφος εμπιστοσύνης στη Σελέν Ερντέμ από τον Παναθηναϊκό

Ο σχεδιασμός του Παναθηναϊκού για τη νέα αγωνιστική περίοδο συνεχίζεται με σταθερές βάσεις, καθώς η Σελέν Ερντέμ θα παραμείνει στην τεχνική ηγεσία της ομάδας και τη σεζόν 2026-27. Το «τριφύλλι» ανακοίνωσε επισήμως χθες την επέκταση της συνεργασίας του με την Τουρκάλα προπονήτρια, η οποία πλέον δεσμεύεται με συμβόλαιο έως το καλοκαίρι του 2027.

Η Ερντέμ ανέλαβε τα ηνία του Παναθηναϊκού τον Μάρτιο του 2024, σε μια κρίσιμη καμπή της σεζόν, με στόχο να οδηγήσει την ομάδα στο καλύτερο δυνατό πλασάρισμα στα πλέι οφ, αλλά και να θέσει τις βάσεις για την επόμενη ημέρα. Η διοίκηση έδειξε από νωρίς την εμπιστοσύνη της στο πρόσωπό της, δίνοντάς της τον χρόνο να σχεδιάσει και να διαμορφώσει το σύνολο σύμφωνα με τη δική της φιλοσοφία.

Η ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών επιβεβαιώνει την πρόθεση του Παναθηναϊκού να διατηρήσει τη συνέχεια στο αγωνιστικό του πλάνο και να πορευτεί με την ίδια τεχνική καθοδήγηση σε μια ιδιαίτερα απαιτητική χρονιά.

Η νέα σεζόν αναμένεται να έχει αυξημένο βαθμό δυσκολίας, καθώς οι «πράσινες» θα συμμετάσχουν στα προκριματικά της EuroLeague, διεκδικώντας μία θέση στους ομίλους της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρουσία της Ερντέμ στον πάγκο θεωρείται κομβική, καθώς θα έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει το έργο που σχεδιάζει εδώ και μήνες και να οδηγήσει τον Παναθηναϊκό στην επόμενη αγωνιστική του πρόκληση.

Με την τεχνική ηγεσία να παραμένει αμετάβλητη και τον σχεδιασμό να προχωρά, ο Παναθηναϊκός στέλνει μήνυμα σταθερότητας και συνέχειας, έχοντας ήδη στραμμένο το βλέμμα του στις εγχώριες και ευρωπαϊκές προκλήσεις της νέας χρονιάς.

Από το Blogger.