Γεμάτο απουσιολόγιο και στη Λεωφόρο: Με επτά προβλήματα ο Παναθηναϊκός κόντρα στον ΠΑΟΚ
Χωρίς ευχάριστα νέα και με τα γνωστά αγωνιστικά προβλήματα συνεχίζεται η προετοιμασία του Παναθηναϊκού για το επερχόμενο ντέρμπι. Οι «πράσινοι» πραγματοποίησαν το πρωί της Παρασκευής (15/5) την προτελευταία τους προπόνηση, στρέφοντας την προσοχή τους αποκλειστικά στην κυριακάτικη αναμέτρηση κόντρα στον ΠΑΟΚ.
Το παιχνίδι θα διεξαχθεί στο κεκλεισμένων των θυρών γήπεδο της Λεωφόρου, στο πλαίσιο της 6ης και τελευταίας αγωνιστικής των playoffs της Stoiximan Super League.Το τεχνικό επιτελείο είδε το απουσιολόγιο να παραμένει αμετάβλητο, γεγονός που περιορίζει τις επιλογές για την κατάστρωση των τελικών πλάνων.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι, οι διαθέσιμοι παίκτες του «τριφυλλιού» προπονήθηκαν εντατικά στην κυκλοφορία της μπάλας, ενώ δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην τακτική γύρω από το παιχνίδι μισού γηπέδου.Στο ιατρικό μέτωπο, οι Κάτρης και Ρενάτο Σάντσες δεν κατάφεραν να ανεβάσουν ρυθμούς, ακολουθώντας εκ νέου ατομικό πρόγραμμα εκγύμνασης. Την ίδια στιγμή, η λίστα των παικτών που βρίσκονται στα πιτς παραμένει μακρά. Οι Μπακασέτας, Ίνγκασον, Γεντβάι, Ντέσερς και Σισοκό συνέχισαν τις προγραμματισμένες θεραπείες τους, επιβεβαιώνοντας πως δεν υπολογίζονται για το τελευταίο ματς της χρονιάς
Ο Παναθηναϊκός καλείται πλέον να παραταχθεί με σημαντικές ελλείψεις σε όλες τις γραμμές, ψάχνοντας ωστόσο ένα θετικό αποτέλεσμα γοήτρου για να κλείσει τη φετινή ευρωπαϊκή και εγχώρια πορεία του.



