Αιχμές από τη Φενερμπαχτσέ: «Υπήρχε προδιάθεση να κατακτήσει ο Ολυμπιακός την Euroleague»

Οι απόηχοι του Final Four της Euroleague συνεχίζουν να προκαλούν συζητήσεις, με τη Φενερμπαχτσέ να επαναφέρει στο προσκήνιο τις ενστάσεις της για όσα συνέβησαν εντός και εκτός παρκέ κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης.

Ο διευθυντής οικονομικών της τουρκικής ομάδας, Όρους Καβούντζου, τοποθετήθηκε σε τηλεοπτική εκπομπή στην Τουρκία, αφήνοντας σαφείς αιχμές για τη διοργάνωση και εκφράζοντας την άποψη ότι υπήρχε ευνοϊκό κλίμα υπέρ του Ολυμπιακού στην πορεία προς την κατάκτηση του τροπαίου.

«Ένιωσα σαν να υπήρχε κάποιο είδος προδιάθεσης να δοθεί αυτό το τρόπαιο στον Ολυμπιακό φέτος. Η οργάνωση της Euroleague, οι διαιτητές. Δημιουργήθηκε μια αίσθηση ότι υπήρχε κάποιο είδος συνεργασίας για τον Ολυμπιακό για να κατακτήσει αυτό το τρόπαιο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο παράγοντας της Φενερμπαχτσέ.

Παράλληλα, ο Καβούντζου στάθηκε στα ζητήματα που, κατά την άποψή του, σημάδεψαν το Final Four της σεζόν 2025-26, τονίζοντας ότι τα γεγονότα εκτός των τεσσάρων γραμμών επισκίασαν το αγωνιστικό κομμάτι.

Όπως υποστήριξε, οργανωτικές αστοχίες, διαιτητικές αποφάσεις και η υπόθεση της διάθεσης των εισιτηρίων δημιούργησαν αρνητικές εντυπώσεις, σημειώνοντας πως το επίκεντρο θα έπρεπε να παραμείνει αποκλειστικά στο μπάσκετ και στις επιδόσεις των ομάδων.

Υπενθυμίζεται ότι η Φενερμπαχτσέ είχε εκφράσει παράπονα ήδη πριν από τον ημιτελικό με τον Ολυμπιακό σχετικά με την κατανομή των εισιτηρίων, ενώ η βαριά ήττα της τουρκικής ομάδας με 79-61 από τους «ερυθρόλευκους» είχε προκαλέσει έντονο προβληματισμό στις τάξεις του συλλόγου.

Οι δηλώσεις του Τούρκου παράγοντα αναμένεται να προκαλέσουν αντιδράσεις, καθώς επαναφέρουν στο προσκήνιο τη συζήτηση γύρω από τη διοργάνωση του Final Four και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες διεξήχθη η κορυφαία ευρωπαϊκή μπασκετική διοργάνωση.

Από το Blogger.