«Δένει» τον Νίκολιτς έως το 2029 η ΑΕΚ
Η επιτυχημένη πορεία της ΑΕΚ υπό τις οδηγίες του Μάρκο Νίκολιτς οδηγεί τις δύο πλευρές σε νέα συμφωνία, με τον Σέρβο τεχνικό να ετοιμάζεται να επεκτείνει το συμβόλαιό του με την Ένωση έως το καλοκαίρι του 2029.
Οι συζητήσεις ανάμεσα στη διοίκηση της ΑΕΚ και τον 46χρονο προπονητή ολοκληρώθηκαν σε θετικό κλίμα, με τις δύο πλευρές να δίνουν τα χέρια για νέο πολυετές συμβόλαιο, το οποίο θα συνοδεύεται και από σημαντική αναπροσαρμογή των οικονομικών απολαβών του Σέρβου τεχνικού. Υπενθυμίζεται ότι η ισχύουσα συμφωνία έληγε το καλοκαίρι του 2027.
Η απόφαση της Ένωσης να προχωρήσει στην πρόωρη επέκταση της συνεργασίας της με τον Νίκολιτς αποτελεί έμπρακτη αναγνώριση του έργου που παρουσίασε την περασμένη σεζόν. Ο Σέρβος οδήγησε την ΑΕΚ στην κατάκτηση του πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα την έφερε μέχρι τα προημιτελικά του Conference League, συνδυάζοντας αποτελεσματικότητα και αγωνιστική σταθερότητα.
Ο Νίκολιτς αναμένεται να επιστρέψει στην Ελλάδα το Σάββατο, μετά το τέλος των καλοκαιρινών του διακοπών, προκειμένου να έχει την τελική συνάντηση με τη διοίκηση της ομάδας. Εκεί θα διευθετηθούν οι τελευταίες λεπτομέρειες και θα πέσουν οι υπογραφές που θα επισημοποιήσουν την επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Στην ΑΕΚ θεωρούν ότι η ανανέωση του συμβολαίου του Σέρβου προπονητή αποτελεί κομβική κίνηση για τη διατήρηση της αγωνιστικής συνέχειας και την υλοποίηση του σχεδιασμού των επόμενων ετών, με στόχο τη διατήρηση της ομάδας στην κορυφή του ελληνικού ποδοσφαίρου και την περαιτέρω ευρωπαϊκή της καθιέρωση.



