Μπατίστ: «Ο Παναθηναϊκός θα ήταν η δουλειά των ονείρων μου»

Με λόγια που αναμένεται να συζητηθούν στον κόσμο του Παναθηναϊκού, ο Μάικ Μπατίστ παραδέχθηκε ότι θα έβλεπε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το ενδεχόμενο να αναλάβει κάποια στιγμή την τεχνική ηγεσία των «πρασίνων».

Ο θρύλος του «τριφυλλιού», που σήμερα εργάζεται ως assistant coach στους Τορόντο Ράπτορς, φιλοξενήθηκε στο «Basketnews» του Ντονάτας Ουρμπόνας και κλήθηκε να σχολιάσει το σενάριο μιας μελλοντικής επιστροφής του στην Αθήνα, αυτή τη φορά από τον πάγκο της ομάδας.

Η απάντησή του μόνο αδιάφορη δεν ήταν. Ο Αμερικανός ξεκαθάρισε πως, αν η απόφαση εξαρτιόταν αποκλειστικά από τον ίδιο, θα απαντούσε θετικά χωρίς δεύτερη σκέψη, χαρακτηρίζοντας ουσιαστικά τον Παναθηναϊκό ως τον ιδανικό προορισμό για το επόμενο μεγάλο βήμα της προπονητικής του καριέρας.

«Αν ήταν δική μου επιλογή, θα έλεγα ναι», ανέφερε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας ωστόσο ότι σε κάθε πρόσληψη υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί και πως προς το παρόν δεν γνωρίζει αν υπάρχει κάποια σχετική σκέψη ή συζήτηση.

Ο Μπατίστ στάθηκε επίσης στην πολύτιμη εμπειρία που έχει αποκτήσει τα τελευταία 12 χρόνια στο NBA, εργαζόμενος σε οργανισμούς υψηλού επιπέδου και δίπλα σε καταξιωμένους προπονητές όπως οι Ντάρκο Ραγιάκοβιτς, Στιβ Κλίφορντ και Κένι Άτκινσον. Όπως τόνισε, αισθάνεται πλέον έτοιμος να κάνει το επόμενο βήμα και να αναλάβει ο ίδιος τον ρόλο του head coach.

«Είμαι σε αυτόν τον προπονητικό κόσμο για να γίνω head coach», υπογράμμισε, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο το μέλλον να τον φέρει ξανά στον Παναθηναϊκό, την ομάδα με την οποία έζησε τις μεγαλύτερες στιγμές της σπουδαίας μπασκετικής του διαδρομής.

Οι δηλώσεις του έρχονται να αναζωπυρώσουν τη συζήτηση γύρω από την επόμενη ημέρα του Μπατίστ στους πάγκους, αλλά και τη διαχρονικά ισχυρή σχέση που διατηρεί με τον σύλλογο και τον κόσμο του Παναθηναϊκού.


Από το Blogger.