Ο ΠΑΟΚ έντυσε στα ασπρόμαυρα τον Ναζ Μήτρου-Λονγκ
Σε μία από τις σημαντικότερες κινήσεις των τελευταίων ετών προχώρησε ο ΠΑΟΚ, ο οποίος ανακοίνωσε επίσημα την απόκτηση του Ναζ Μήτρου-Λονγκ, με τις δύο πλευρές να δίνουν τα χέρια για συνεργασία έως το καλοκαίρι του 2029.
Ο 32χρονος γκαρντ, που διαθέτει πλούσιες παραστάσεις από το ΝΒΑ, τη EuroLeague και κορυφαία ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, επιστρέφει στην Ελλάδα μετά τη διετία του στον Ολυμπιακό, αποτελώντας μία προσθήκη υψηλού επιπέδου για τον σχεδιασμό του Δικεφάλου.
Η συμφωνία έχει ιδιαίτερη σημασία για τον ΠΑΟΚ, καθώς προσθέτει στο ρόστερ έναν παίκτη με εμπειρία από το υψηλότερο επίπεδο, διεθνή με την Εθνική Ελλάδας και με αποδεδειγμένη ικανότητα τόσο στο σκοράρισμα όσο και στη δημιουργία.
Ο Μήτρου-Λονγκ ξεκίνησε την επαγγελματική του πορεία μετά την ολοκλήρωση της θητείας του στο Iowa State University και ακολούθησαν τρεις σεζόν στο ΝΒΑ με τις φανέλες των Utah Jazz και Indiana Pacers. Παράλληλα πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις στη G League, πριν μετακομίσει στην Ευρώπη το 2021 για λογαριασμό της Brescia.
Η παρουσία του στην Ιταλία τον καθιέρωσε ως έναν από τους κορυφαίους γκαρντ του πρωταθλήματος, κερδίζοντας μάλιστα τον τίτλο του Rookie of the Year. Ακολούθησε η μεταγραφή του στην Armani Milano, με την οποία κατέκτησε το πρωτάθλημα Ιταλίας, ενώ στη συνέχεια αγωνίστηκε σε Zalgiris Κάουνας και Ολυμπιακό.
Με τους «ερυθρόλευκους» πανηγύρισε την κατάκτηση τίτλων σε Ελλάδα και Ευρώπη, προσθέτοντας στο παλμαρέ του ένα Κύπελλο Ελλάδας, ένα Super Cup και το πρωτάθλημα της Stoiximan GBL. Την περασμένη σεζόν φόρεσε τη φανέλα της Νάπολι στο ιταλικό πρωτάθλημα, καταγράφοντας 13 πόντους, 5,6 ριμπάουντ και 4,1 ασίστ κατά μέσο όρο.
Η μεταγραφή του Μήτρου-Λονγκ αποτελεί σαφή ένδειξη των υψηλών φιλοδοξιών του ΠΑΟΚ για τα επόμενα χρόνια. Στην Τούμπα θεωρούν ότι ο έμπειρος γκαρντ μπορεί να αποτελέσει ηγετική φυσιογνωμία εντός και εκτός παρκέ, προσφέροντας ποιότητα, προσωπικότητα και εμπειρία σε μια ομάδα που θέλει να πρωταγωνιστήσει ξανά σε Ελλάδα και Ευρώπη.



