Ανακοίνωσε τη Σακελλαρίου η ομάδα Γυναικών του Ολυμπιακού
Την ενίσχυση της περιφερειακής του γραμμής ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου ανακοίνωσε ο Ολυμπιακός, ο οποίος προχώρησε στην απόκτηση της Ολυμπίας Σακελλαρίου για την ομάδα μπάσκετ Γυναικών.
Η 24χρονη διεθνής γκαρντ υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο με τους «ερυθρόλευκους» και αποτελεί μία ακόμη προσθήκη στο ρόστερ του συλλόγου, που συνεχίζει τον σχεδιασμό του με στόχο τη διατήρηση της πρωταγωνιστικής του παρουσίας σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Η Σακελλαρίου αγωνιζόταν τα τελευταία χρόνια στον Πρωτέα Βούλας, με τον οποίο πραγματοποίησε μια μακρά και σταθερή πορεία από το 2017 έως το 2026. Την περασμένη σεζόν κατέγραψε 22 συμμετοχές στο πρωτάθλημα, έχοντας κατά μέσο όρο 4,5 πόντους, 4,9 ασίστ και 1,9 ριμπάουντ ανά αγώνα.
Πριν μετακομίσει στη Βούλα, η διεθνής γκαρντ έκανε τα πρώτα της μπασκετικά βήματα στην Αθλητική Ένωση Νέας Κηφισιάς (ΑΕΝΚ), όπου αγωνίστηκε από το 2009 έως το 2017.
Στις πρώτες της δηλώσεις ως παίκτρια του Ολυμπιακού, η Σακελλαρίου εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη μεταγραφή, τονίζοντας πως αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για την ίδια η ένταξή της στον σύλλογο.
«Είμαι πολύ χαρούμενη που γίνομαι μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Ευχαριστώ θερμά τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Με την απόκτηση της Ολυμπίας Σακελλαρίου, ο Ολυμπιακός προσθέτει στο δυναμικό του μία παίκτρια με εμπειρία από το ελληνικό πρωτάθλημα και παρουσία στις εθνικές ομάδες, ενισχύοντας περαιτέρω το ελληνικό στοιχείο στο ρόστερ της ομάδας Γυναικών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Ολυμπιακού:
«Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με την Ολυμπία Σακελλαρίου. Η διεθνής γκαρντ (10/2/2002, 1,71μ.) υπέγραψε το νέο της συμβόλαιο και εντάσσεται στο ρόστερ της ομάδας μπάσκετ Γυναικών του συλλόγου.
Την περασμένη σεζόν, η Ολυμπία Σακελλαρίου μέτρησε 22 ματς πρωταθλήματος με τον Πρωτέα Βούλας, με μέσο όρο 4,5 πόντους, 4,9 ασίστ και 1,9 ριμπάουντ. Στην ομάδα της Βούλας αγωνίστηκε από το 2017 έως το 2026.
Η δήλωση της Ολυμπίας Σακελλαρίου: «Είμαι πολύ χαρούμενη που γίνομαι μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό, ώστε να πετύχουμε τους στόχους μας στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Ευχαριστώ θερμά τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο πρόσωπό μου».
Προηγούμενες ομάδες:
2017-26 Πρωτέας Βούλας
2009-17 Αθλητική Ενωση Νέας Κηφισιάς (ΑΕΝΚ)».



