Η «κρυφή» ανακοίνωση της ΕΟΚ και η επιστροφή της Τσαρούχα

Ο πρώτος τελικός της Stoiximan GBL ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό δεν απασχόλησε μόνο για όσα συνέβησαν εντός παρκέ, αλλά και για το παρασκήνιο που προηγήθηκε του αγώνα αναφορικά με τον ορισμό της διαιτητικής τριάδας.

Στο Game 1 του ΣΕΦ, η Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης επέλεξε τη Βάσω Τσαρούχα, τον Γιάννη Τσιμπούρη και τον Γιώργο Κατραχούρα για να διευθύνουν την αναμέτρηση. Η παρουσία της διεθνούς διαιτητή αποτέλεσε από μόνη της είδηση, καθώς επέστρεψε σε ντέρμπι Ολυμπιακού - Παναθηναϊκού έπειτα από σχεδόν ενάμιση χρόνο.

Η τελευταία φορά που η Τσαρούχα είχε σφυρίξει αναμέτρηση ανάμεσα στους δύο «αιώνιους» ήταν τον Φεβρουάριο του 2025, όταν είχε βρεθεί στο ίδιο παρκέ μαζί με τους Τσιμπούρη και Μαγκλογιάννη.

Πέρα όμως από τον ίδιο τον ορισμό, συζητήσεις προκάλεσε και ο τρόπος με τον οποίο η ΕΟΚ διαχειρίστηκε επικοινωνιακά την ανακοίνωση των διαιτητών. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι τρεις διαιτητές είχαν ήδη εμφανιστεί στο παρκέ του ΣΕΦ πριν δημοσιοποιηθεί επίσημα ο ορισμός τους από την Ομοσπονδία, γεγονός που δημιούργησε ερωτήματα και σχόλια γύρω από τη διαδικασία που ακολουθήθηκε.

Η καθυστερημένη ανακοίνωση ερμηνεύτηκε από αρκετούς ως προσπάθεια αποφυγής πρόωρων αντιδράσεων και δημόσιων τοποθετήσεων σε ένα ήδη τεταμένο περιβάλλον, λόγω της σημασίας του αγώνα και του κλίματος που επικρατεί ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Από την άλλη πλευρά, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που υποστήριξαν πως τέτοιες πρακτικές ενισχύουν την καχυποψία και τη συζήτηση γύρω από τους διαιτητικούς ορισμούς, ειδικά σε αναμετρήσεις υψηλής επικινδυνότητας και αυξημένου ενδιαφέροντος όπως οι τελικοί της Basket League.

Σε κάθε περίπτωση, ο ορισμός της διαιτητικής ομάδας και η διαχείριση της ανακοίνωσής του βρέθηκαν στο επίκεντρο των συζητήσεων πριν και μετά το Game 1, προσθέτοντας ακόμη ένα κεφάλαιο στο ήδη φορτισμένο σκηνικό που συνοδεύει τη σειρά των τελικών.

Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ:

Από το Blogger.