Σφοδρή κριτική στην Τσαρούχα για το σφύριγμα στα τελευταία δευτερόλεπτα του Game 1
Ο πρώτος τελικός της Stoiximan GBL συνεχίζει να προκαλεί έντονες συζητήσεις, με αρκετές από αυτές να επικεντρώνονται στη διαιτησία και ιδιαίτερα σε μία φάση των τελευταίων δευτερολέπτων της αναμέτρησης ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ.
Στο επίκεντρο της κριτικής βρέθηκε η διεθνής διαιτητής Βάσω Τσαρούχα, με μερίδα σχολιαστών και ανθρώπων του χώρου να εκφράζουν παράπονα για την απόφασή της να καταλογίσει φάουλ σε επαφή μεταξύ του Κέντρικ Ναν και του Εβάν Φουρνιέ στα κρίσιμα τελευταία δευτερόλεπτα του αγώνα.
Όσοι διαφωνούν με την απόφαση υποστηρίζουν ότι η συγκεκριμένη επαφή δεν θα έπρεπε να οδηγήσει σε καταλογισμό φάουλ, θεωρώντας πως η φάση επηρέασε καθοριστικά την εξέλιξη του αγώνα και ουσιαστικά «κλείδωσε» τη νίκη του Ολυμπιακού. Παράλληλα, εκφράζονται απόψεις σύμφωνα με τις οποίες η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας θα έπρεπε να εξετάσει την αξιολόγηση της συγκεκριμένης φάσης.
Από την άλλη πλευρά, η τελική κρίση για την ορθότητα ή μη της απόφασης ανήκει στους αρμόδιους αξιολογητές της διαιτησίας, οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με τον έλεγχο των επίμαχων φάσεων μετά την ολοκλήρωση κάθε αγώνα.
Σε κάθε περίπτωση, η συγκεκριμένη φάση έχει προστεθεί στη μακρά λίστα των συζητήσεων που έχουν ανοίξει μετά το τέλος του πρώτου τελικού, με τη διαιτησία να παραμένει στο επίκεντρο της επικαιρότητας ενόψει της συνέχειας της σειράς ανάμεσα στους δύο «αιώνιους» αντιπάλους.



