Ένταση και διαμαρτυρίες από τον Παναθηναϊκό μετά το φινάλε στο ΣΕΦ
Η ήττα του Παναθηναϊκού AKTOR από τον Ολυμπιακό στον πρώτο τελικό της GBL συνοδεύτηκε από έντονη δυσαρέσκεια των «πρασίνων» για τη διαιτησία της αναμέτρησης, με την ένταση να συνεχίζεται και μετά το τελευταίο σφύριγμα στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μέλη της αποστολής του Παναθηναϊκού εξέφρασαν σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους τα παράπονά τους προς τους διαιτητές κατά την αποχώρησή τους από το γήπεδο. Το σκηνικό εκτυλίχθηκε στη φυσούνα του ΣΕΦ, όπου επικράτησε τεταμένη ατμόσφαιρα αμέσως μετά τη λήξη της αναμέτρησης.
Οι άνθρωποι του «τριφυλλιού» φέρονται να διαμαρτυρήθηκαν έντονα για συγκεκριμένες διαιτητικές αποφάσεις, με μαρτυρίες να κάνουν λόγο για βαριές εκφράσεις που ακούστηκαν κατά τη διάρκεια των διαμαρτυριών. Οι τόνοι ανέβηκαν σημαντικά, αντανακλώντας το κλίμα απογοήτευσης και εκνευρισμού που επικρατούσε στις τάξεις των φιλοξενούμενων μετά το αποτέλεσμα.
Μάλιστα, η ένταση στη φυσούνα έγινε αντιληπτή ακόμη και κατά τη διάρκεια των πρώτων δηλώσεων του Εργκίν Αταμάν στην κάμερα της ΕΡΤ, καθώς οι φωνές και οι διαμαρτυρίες ακούγονταν στο παρασκήνιο την ώρα που ο τεχνικός του Παναθηναϊκού σχολίαζε την εξέλιξη του αγώνα.
Το περιστατικό προσέθεσε ακόμη ένα επεισόδιο στο ήδη φορτισμένο κλίμα που συνοδεύει τους τελικούς της GBL, με το ενδιαφέρον πλέον να μεταφέρεται στη συνέχεια της σειράς και στις αντιδράσεις που ενδέχεται να υπάρξουν τις επόμενες ημέρες.



