Αιχμές Γιαννακόπουλου για τη διαιτησία: «25-3 οι βολές;»
Με αιχμηρό τρόπο σχολίασε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τα όσα συνέβησαν στον πρώτο τελικό της GBL ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό στο ΣΕΦ, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά του για τη διαιτησία της αναμέτρησης.
Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός άφησε σαφείς υπαινιγμούς για τις αποφάσεις των διαιτητών, εστιάζοντας στη μεγάλη διαφορά στις εκτελεσμένες βολές των δύο ομάδων. Με δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα, εξέφρασε την απορία και τον προβληματισμό του για τα στατιστικά της αναμέτρησης, συνδέοντάς τα με την εικόνα που παρουσίασε η διαιτησία.
«Άκουσα καλά; 24-2 είπε ήταν οι βολές; 25-3 είναι οι βολές; Φαντάζομαι κάποιος θα φορέσει ξανά μπλουζάκι όπως φόραγε παλιά στο ΣΕΦ ε; Πάντως είναι κρίμα να έχουμε τον πρωταθλητή της Ευρώπης, μια ομάδα της Ελλάδας να είναι πρωταθλήτρια Ευρώπης και να έχουμε τέτοιο επίπεδο. Εγώ δεν τη λέω τη λέξη γιατί θα με τιμωρήσουν», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Οι τοποθετήσεις του έρχονται να προστεθούν στο κλίμα έντονης δυσαρέσκειας που επικρατεί στις τάξεις του Παναθηναϊκού μετά την ήττα στο ΣΕΦ, με τη διαιτησία να βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων μετά το τέλος του πρώτου τελικού της σειράς.
Το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται στις επόμενες αναμετρήσεις των δύο «αιωνίων», καθώς η σειρά συνεχίζεται με αυξημένη ένταση τόσο εντός όσο και εκτός παρκέ.



