Η απάντηση Γιαννακόπουλου στο «18-2»: Ανέβασε το «29-5» μετά το ΣΕΦ

Μέσα από τα social media επέλεξε να σχολιάσει τα όσα συνέβησαν στον πρώτο τελικό της GBL στο ΣΕΦ ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, στέλνοντας το δικό του μήνυμα σχετικά με τη διαιτησία της αναμέτρησης ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό.

Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός επανέφερε στη δημόσια συζήτηση ένα περιστατικό που έχει μείνει χαραγμένο στην ιστορία των τελικών του ελληνικού μπάσκετ. Το 2012, ο Παναγιώτης Αγγελόπουλος είχε εμφανιστεί με μπλουζάκι που παρέπεμπε στη διαφορά των βολών υπέρ του Παναθηναϊκού, με το χαρακτηριστικό «18-2» να γίνεται σημείο αναφοράς εκείνης της περιόδου.

Δώδεκα χρόνια αργότερα, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος χρησιμοποίησε την ίδια λογική, αλλάζοντας τους αριθμούς και δημοσιεύοντας το «29-5», αριθμό που αντιστοιχεί στις βολές που εκτέλεσε ο Ολυμπιακός σε σχέση με τον Παναθηναϊκό στον πρώτο τελικό της σειράς.

Με την κίνησή του αυτή θέλησε να εκφράσει την έντονη δυσαρέσκειά του για τη διαιτησία του αγώνα και να αναδείξει τη μεγάλη διαφορά στις ελεύθερες βολές των δύο ομάδων, θέμα που βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων μετά το τέλος της αναμέτρησης.

Η ανάρτηση συνοδεύτηκε από το τραγούδι «Θα πάω στη ζούγκλα με τον Ταρζάν», προσθέτοντας ακόμη μία αιχμηρή νότα στο μήνυμά του και δίνοντας συνέχεια στην αντιπαράθεση που έχει αναπτυχθεί μετά το Game 1 των τελικών.

Το κλίμα, πλέον, παραμένει ιδιαίτερα φορτισμένο ενόψει της συνέχειας της σειράς, με το αγωνιστικό σκέλος να συνυπάρχει με τις έντονες αντιδράσεις και τις δημόσιες τοποθετήσεις που ακολούθησαν τον πρώτο τελικό.



Από το Blogger.