Ο ΠΑΟΚ: «κλείνει» Αλεξάντερ και Γκρέι, ανεβάζει επίπεδο το ρόστερ

Με δύο σημαντικές κινήσεις ενίσχυσης προχωρά τον σχεδιασμό του για τη νέα αγωνιστική περίοδο ο ΠΑΟΚ, καθώς έχει έρθει σε συμφωνία με τους Κάιλ Αλεξάντερ και Ραϊκουάν Γκρέι.

Οι «ασπρόμαυροι» συνεχίζουν μεθοδικά τη στελέχωση του ρόστερ τους, επιδιώκοντας να παρουσιαστούν πιο ανταγωνιστικοί τη νέα σεζόν, με τον Αντρέα Τρινκιέρι να έχει ήδη δώσει το «πράσινο φως» για τις δύο προσθήκες.

Ο Κάιλ Αλεξάντερ προέρχεται από την Türk Telekom και αναμένεται να αποτελέσει βασικό πυλώνα στη γραμμή των ψηλών του «Δικεφάλου». Ο Καναδός σέντερ πραγματοποίησε θετική χρονιά στο EuroCup, καταγράφοντας κατά μέσο όρο 9,9 πόντους, 5,5 ριμπάουντ και μία τάπα ανά αγώνα, ενώ είχε εξαιρετικά ποσοστά ευστοχίας με 71% στα δίποντα και 76% από τη γραμμή των βολών.

Παράλληλα, ο ΠΑΟΚ έχει συμφωνήσει και με τον Ραϊκουάν Γκρέι, ο οποίος ξεχώρισε την περασμένη σεζόν με τη φανέλα της ΑΕΚ. Ο Αμερικανός πάουερ φόργουορντ αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο διετούς διάρκειας, με τις ετήσιες απολαβές του να φτάνουν το ένα εκατομμύριο ευρώ.

Στο πρωτάθλημα της Stoiximan GBL, ο Γκρέι ολοκλήρωσε τη σεζόν με 12,64 πόντους, 4,3 ριμπάουντ, 1,7 ασίστ και 1,6 κλεψίματα κατά μέσο όρο σε 27 συμμετοχές, αγωνιζόμενος για 29,6 λεπτά ανά παιχνίδι.

Με τις υποθέσεις των Αλεξάντερ και Γκρέι να βρίσκονται ουσιαστικά σε τροχιά ολοκλήρωσης, ο ΠΑΟΚ δείχνει αποφασισμένος να ενισχύσει σημαντικά το ρόστερ του και να θέσει υψηλότερους στόχους για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Από το Blogger.