Μετωπική επίθεση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός μετά το Game 1

Σε ιδιαίτερα υψηλούς τόνους τοποθετήθηκε η ΚΑΕ Παναθηναϊκός μία ημέρα μετά τον πρώτο τελικό της Basket League στο ΣΕΦ, εξαπολύοντας επίθεση προς την κυβέρνηση, την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης και τη διαιτησία της αναμέτρησης με τον Ολυμπιακό.

Μέσω εκτενούς ανακοίνωσης, οι «πράσινοι» υποστήριξαν ότι συμμερίζονται την οργή των φιλάθλων τους για όσα εκτυλίχθηκαν στον πρώτο τελικό, τονίζοντας παράλληλα ότι δεν πρόκειται να ακολουθήσουν πρακτικές που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αγωνιστική ή θεσμική απαξίωση του συλλόγου.

Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ξεκαθάρισε ότι θα συνεχίσει να διεκδικεί το πρωτάθλημα εντός των τεσσάρων γραμμών του γηπέδου, κάνοντας λόγο για μάχη μέχρι τέλους με τη στήριξη του κόσμου της. Παράλληλα, επεσήμανε ότι μετά την ολοκλήρωση της φετινής αγωνιστικής περιόδου θα προχωρήσει σε ενέργειες που, όπως αναφέρει, επιβάλλονται από την ιστορία και το ειδικό βάρος του συλλόγου.

Ιδιαίτερα αιχμηρό ήταν το κομμάτι της ανακοίνωσης που αφορούσε την πολιτεία και τη διοίκηση της ΕΟΚ. Οι «πράσινοι» εξέφρασαν ερωτήματα σχετικά με τη στάση της κυβέρνησης απέναντι στα τεκταινόμενα του ελληνικού μπάσκετ, ενώ άσκησαν κριτική και στη σημερινή διοίκηση της Ομοσπονδίας, συνδέοντας την εκλογή της με τις διαδικασίες που είχαν προηγηθεί τα προηγούμενα χρόνια.

Παράλληλα, η ανακοίνωση περιλαμβάνει σαφείς αιχμές για τη διαιτησία του πρώτου τελικού, με την ΚΑΕ Παναθηναϊκός να επαναφέρει ζήτημα που αφορά δικαστική εκκρεμότητα διαιτητικού προσώπου και τη συμμετοχή του σε αγώνες της ομάδας.

Η συγκεκριμένη τοποθέτηση έρχεται να προστεθεί στη γενικότερη ένταση που έχει δημιουργηθεί μετά τον πρώτο τελικό της σειράς, με το κλίμα ανάμεσα στις δύο πλευρές να παραμένει ιδιαίτερα φορτισμένο ενόψει της συνέχειας των τελικών της Basket League.

Από το Blogger.