Αιχμές Γιαννακόπουλου για τη διαιτησία μετά τον πρώτο τελικό στο ΣΕΦ

Στο επίκεντρο της συζήτησης μετά τον πρώτο τελικό της Stoiximan GBL ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό βρέθηκε η διαιτησία της αναμέτρησης, με την πλευρά των «πρασίνων» να εκφράζει έντονες διαμαρτυρίες για αρκετές από τις αποφάσεις που λήφθηκαν κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Μετά το τέλος του παιχνιδιού στο ΣΕΦ, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τοποθετήθηκε μέσω των προσωπικών του λογαριασμών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εκφράζοντας τον προβληματισμό και τη δυσαρέσκειά του για τη διαιτητική διαχείριση της αναμέτρησης.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη διαφορά των ελεύθερων βολών που εκτέλεσαν οι δύο ομάδες, καθώς ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε τον αγώνα με 29 προσπάθειες από τη γραμμή, ενώ ο Παναθηναϊκός είχε πέντε. Το συγκεκριμένο στατιστικό αποτέλεσε βασικό σημείο αναφοράς στις τοποθετήσεις του ισχυρού άνδρα της «πράσινης» ΚΑΕ.

Μάλιστα, σε μία από τις αναρτήσεις του προχώρησε σε ειρωνικό σχόλιο αναφορικά με τη διαιτησία, αναφέροντας ως MVP της αναμέτρησης τη Βάσω Τσαρούχα, κίνηση που αποτύπωσε το κλίμα δυσαρέσκειας που επικρατεί στις τάξεις του Παναθηναϊκού μετά το Game 1 της σειράς.

Οι αντιδράσεις, πάντως, δεν περιορίστηκαν μόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά μετά τη λήξη του αγώνα, στελέχη και άνθρωποι της αποστολής του Παναθηναϊκού εξέφρασαν τα παράπονά τους για τη διαιτησία και εντός του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας, σε ένα ήδη φορτισμένο κλίμα που ακολούθησε το φινάλε του πρώτου τελικού.

Η σειρά των τελικών συνεχίζεται με αυξημένο ενδιαφέρον, ενώ μένει να φανεί αν θα υπάρξουν περαιτέρω τοποθετήσεις ή εξελίξεις σχετικά με τα παράπονα που διατυπώθηκαν από την πλευρά του Παναθηναϊκού.

Από το Blogger.