Γιαννακόπουλος: «Βρείτε μου έναν αγώνα που ευνοήθηκε ο Παναθηναϊκός»

Ο απόηχος του πρώτου τελικού της Stoiximan GBL ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό συνεχίζει να απασχολεί το ελληνικό μπάσκετ, με τη διαιτησία της αναμέτρησης να βρίσκεται στο επίκεντρο της συζήτησης.

Η μεγάλη διαφορά στις εκτελεσμένες βολές των δύο ομάδων, με τον Ολυμπιακό να ολοκληρώνει τον αγώνα με 29 προσπάθειες από τη γραμμή των ελευθέρων βολών έναντι πέντε του Παναθηναϊκού, προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από την πλευρά των «πρασίνων». Το θέμα αποτέλεσε βασικό σημείο αναφοράς στις τοποθετήσεις που ακολούθησαν μετά τη λήξη της αναμέτρησης στο ΣΕΦ.

Λίγες ώρες αργότερα, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος επανήλθε μέσω ανάρτησης στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, συνεχίζοντας την κριτική του για τη διαιτησία και επεκτείνοντας τις αναφορές του στη διοίκηση της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης.

Στο μήνυμά του, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός έκανε αναδρομή σε παλαιότερους τελικούς του ελληνικού πρωταθλήματος, αναφερόμενος σε φάσεις που κατά την άποψή του επηρέασαν την εξέλιξη τίτλων. Παράλληλα, υποστήριξε ότι δεν μπορεί να θυμηθεί αναμέτρηση της τρέχουσας εποχής της ΕΟΚ στην οποία τα διαιτητικά λάθη να λειτούργησαν υπέρ του Παναθηναϊκού, ενώ έκανε ειδική αναφορά και στον πρώην πρόεδρο της Ομοσπονδίας, Γιώργο Βασιλακόπουλο.

Η νέα τοποθέτηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά δημόσιων παρεμβάσεων που έχουν ακολουθήσει τον πρώτο τελικό της σειράς, διατηρώντας σε υψηλά επίπεδα την ένταση ενόψει της συνέχειας των αγώνων για την ανάδειξη του πρωταθλητή.

Το ενδιαφέρον πλέον στρέφεται τόσο στις επόμενες αναμετρήσεις των δύο «αιωνίων» όσο και στις πιθανές αντιδράσεις που ενδέχεται να προκύψουν μετά τις δημόσιες τοποθετήσεις των τελευταίων ωρών.



Από το Blogger.