Μήνυμα με νόημα από τον Γιαννακόπουλο: «Τώρα θα μιλήσω στη γλώσσα που καταλαβαίνετε»

Με μία ακόμη δημόσια τοποθέτηση μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αναφέρθηκε στις εξελίξεις που, σύμφωνα με τον ίδιο, έχουν διαμορφώσει το τοπίο στο ελληνικό μπάσκετ τα τελευταία χρόνια, στέλνοντας παράλληλα μήνυμα για τη στάση που προτίθεται να ακολουθήσει από εδώ και στο εξής.

Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ Παναθηναϊκός επέλεξε να τοποθετηθεί με ανάρτηση στα social media, λίγες ώρες μετά τις έντονες αντιδράσεις που έχουν προκληθεί γύρω από τον πρώτο τελικό της Stoiximan GBL και τη συζήτηση που έχει ανοίξει σχετικά με τη διαιτησία και τη λειτουργία του ελληνικού μπάσκετ.

Στο μήνυμά του, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος υποστήριξε ότι εδώ και τρία χρόνια έχει επισημάνει δημόσια ζητήματα που, κατά την άποψή του, επηρεάζουν τον χώρο, τονίζοντας ότι το έκανε με «σεβασμό, υπομονή και ευγένεια». Παράλληλα, άφησε να εννοηθεί πως οι παρεμβάσεις του δεν εισακούστηκαν, σημειώνοντας ότι πλέον σκοπεύει να αλλάξει τρόπο προσέγγισης.

«Τρία χρόνια κρούω τον κώδωνα… με σεβασμό, υπομονή και ευγένεια… Αν πάλι δεν ακούτε ή δεν θέλετε να τον ακούσετε δεν θα φταίω εγώ πάλι… Εγώ έκανα ό,τι όφειλα αλλά δεν… Τώρα με απόλυτα καθαρή την συνείδησή μου θα μιλήσω στην μόνη γλώσσα που αποδεδειγμένα καταλαβαίνετε… Κρίμα», ανέφερε χαρακτηριστικά στην ανάρτησή του.

Η συγκεκριμένη τοποθέτηση έρχεται να προστεθεί στη σειρά δηλώσεων και αναρτήσεων που έχουν ακολουθήσει τον πρώτο τελικό των playoffs, διατηρώντας σε υψηλά επίπεδα την ένταση και το ενδιαφέρον γύρω από τις εξελίξεις στο ελληνικό μπάσκετ.

Το επόμενο διάστημα αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς μένει να φανεί ποιες θα είναι οι κινήσεις και οι πρωτοβουλίες που προανήγγειλε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μέσω του τελευταίου του μηνύματος.


Από το Blogger.