Χωρίς Ντόρσεϊ ο Ολυμπιακός στον πρώτο τελικό λόγω τενοντίτιδας
Ο Γιώργος Μπαρτζώκας επιβεβαίωσε στη συνέντευξη Τύπου ότι ο Τάιλερ Ντόρσεϊ δεν θα είναι διαθέσιμος για το πρώτο παιχνίδι των τελικών απέναντι στον Παναθηναϊκό.
Με μία σημαντική απουσία θα παραταχθεί ο Ολυμπιακός στο πρώτο παιχνίδι των τελικών της Stoiximan GBL απέναντι στον Παναθηναϊκό, καθώς ο Τάιλερ Ντόρσεϊ τέθηκε εκτός μάχης για την αναμέτρηση της Τρίτης (3/6, 21:00) στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Την είδηση γνωστοποίησε ο Γιώργος Μπαρτζώκας κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου ενόψει της έναρξης της σειράς των τελικών, αποκαλύπτοντας πως ο διεθνής γκαρντ αντιμετωπίζει πρόβλημα τενοντίτιδας, το οποίο δεν του επιτρέπει να αγωνιστεί.
Ο τεχνικός των «ερυθρόλευκων» εξήγησε ότι η κατάσταση του παίκτη δεν προέρχεται από κάποιον τραυματισμό σε αγώνα ή προπόνηση, αλλά συνδέεται με τη μεγάλη επιβάρυνση που έχει δεχθεί το σώμα του το τελευταίο διάστημα, καθώς βρίσκεται σε αγωνιστική δράση από το περασμένο καλοκαίρι με τις υποχρεώσεις του στην Εθνική ομάδα.
«Ο Τάιλερ δεν θα παίξει αύριο, έχει μία τενοντίτιδα. Προέρχεται από τη μεγάλη κούραση, που παίζει από το καλοκαίρι με την Εθνική. Δεν έχει χτυπήσει δηλαδή, αλλά έχει μία τενοντίτιδα. Αύριο επειδή δεν έχει προπονηθεί, ούτε θα προπονηθεί σήμερα, είναι εκτός», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μπαρτζώκας.
Η απουσία του Ντόρσεϊ αποτελεί πλήγμα για τον Ολυμπιακό, καθώς ο 29χρονος γκαρντ προσφέρει σημαντικές λύσεις στην περιφέρεια με το σκοράρισμα και την εμπειρία του σε αγώνες υψηλής πίεσης. Παράλληλα, περιορίζει τις επιλογές του Μπαρτζώκα στην περιφερειακή γραμμή, ενόψει ενός ντέρμπι που αναμένεται να κρίνει σε μεγάλο βαθμό τον τόνο της σειράς.
Πλέον, το ενδιαφέρον στρέφεται στην πορεία της αποθεραπείας του παίκτη και στο κατά πόσο θα μπορέσει να τεθεί στη διάθεση του προπονητικού επιτελείου για τα επόμενα παιχνίδια των τελικών, με τον Ολυμπιακό να καλείται να καλύψει το κενό του σε μία από τις πιο κρίσιμες αναμετρήσεις της σεζόν.



