Διετής ανανέωση για Λανουά στην ΚΕΔ – Οι αποφάσεις για Super Cup και συμμετοχή νεαρών παικτών

Η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου εισηγήθηκε την παραμονή της σημερινής σύνθεσης της ΚΕΔ, ενώ προχώρησε και σε σημαντικές προτάσεις για τη μορφή του Κυπέλλου Ελλάδας και τη διεξαγωγή του Super Cup.

Σημαντικές αποφάσεις για τη διαιτησία και τις διοργανώσεις της νέας αγωνιστικής περιόδου έλαβε η Επιτροπή Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου της ΕΠΟ, η οποία εισηγήθηκε την ανανέωση της θητείας του Στεφάν Λανουά και των συνεργατών του στην Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας για ακόμη δύο χρόνια.

Η εισήγηση αναμένεται να εγκριθεί και τυπικά από την Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ, η οποία συνεδριάζει στις 13:00, με όλα τα δεδομένα να συνηγορούν υπέρ της συνέχισης της σημερινής διοικητικής δομής της ΚΕΔ.

Στην ψηφοφορία που πραγματοποιήθηκε εντός της Επιτροπής Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου, εννέα μέλη ψήφισαν υπέρ της ανανέωσης της θητείας των Στεφάν Λανουά, Πάολο Βαλέρι, Ρομπέρτο Αλόνσο Φερνάντεζ, Δαμιανού Ευθυμιάδη και Αντωνίας Κόκοτου. Καταγράφηκε μία αρνητική ψήφος από την πλευρά του Ολυμπιακού, ενώ δύο μέλη ψήφισαν λευκό. Σύμφωνα με την ενημέρωση, κατά τη διαδικασία απουσίαζε ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ενώ τα δύο λευκά προήλθαν από τους εκπροσώπους του ΠΣΑΠΠ.

Πέρα από το ζήτημα της διαιτησίας, η Επιτροπή προχώρησε και σε εισηγήσεις που αφορούν τις εγχώριες διοργανώσεις της επόμενης σεζόν.

Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε να προταθεί η διεξαγωγή του Super Cup ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον ΟΦΗ στις 12 Αυγούστου στο Παγκρήτιο Στάδιο, σε μία αναμέτρηση που αναμένεται να σηματοδοτήσει την επίσημη έναρξη της νέας ποδοσφαιρικής χρονιάς.

Αλλαγές προβλέπονται και στο Κύπελλο Ελλάδας Betsson. Η League Phase της διοργάνωσης θα διεξαχθεί με τη συμμετοχή 16 ομάδων αντί για 20, ενώ θα διατηρηθούν οι τέσσερις αγωνιστικές. Παράλληλα, όλες οι ομάδες θα κληρωθούν να αντιμετωπίσουν μία ομάδα από το ίδιο γκρουπ δυναμικότητας, τροποποιώντας τον τρόπο διαμόρφωσης του προγράμματος.

Ιδιαίτερη σημασία έχει και η απόφαση για την ενίσχυση της παρουσίας νεαρών ποδοσφαιριστών. Από τη νέα σεζόν θα είναι υποχρεωτική η συμμετοχή δύο ποδοσφαιριστών γεννημένων από το 2004 και μετά στη βασική ενδεκάδα των ομάδων, αντί για έναν που ίσχυε μέχρι σήμερα.

Επιπλέον, εγκρίθηκε τροποποίηση στον πειθαρχικό κανονισμό του Κυπέλλου, σύμφωνα με την οποία ποδοσφαιριστές που συμπληρώνουν κίτρινες κάρτες στην ημιτελική φάση δεν θα στερούνται το δικαίωμα συμμετοχής στον τελικό της διοργάνωσης.

Οι τελικές αποφάσεις αναμένεται να επικυρωθούν από την Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ, με τις αλλαγές να σηματοδοτούν μια νέα προσπάθεια αναβάθμισης τόσο της διαιτησίας όσο και της λειτουργίας των εγχώριων διοργανώσεων.

Αναλυτικά η ενημέρωση της ΕΠΟ:

«Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης της Επιτροπής Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου αποφασίστηκε η θετική εισήγηση προς την Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ για την ανανέωση, για δύο ακόμη χρόνια, της θητείας των μελών της ΚΕΔ (Στεφάν Λανουά, Πάολο Βαλέρι, Ρομπέρτο Αλόνσο Φερνάντεζ, Δαμιανός Ευθυμιάδης, Αντωνία Κόκοτου).

Στην ψηφοφορία που διενεργήθηκε 9 μέλη της ΕΕΠ ψήφισαν θετικά, 1 αρνητικό (σ.σ. Ολυμπιακός), 2 λευκά (απουσίαζε ο κος Μαρινάκης).

• Επίσης, αποφασίστηκε η διεξαγωγή του Super Cup ΑΕΚ-ΟΦΗ στις 12 Αυγούστου στο Παγκρήτιο Στάδιο.

•Κύπελλο Ελλάδας Betsson:

Στην League Phase θα συμμετάσχουν 16 αντί 20 ομάδες – διατηρούνται οι 4 αγωνιστικές, αλλά όλες οι ομάδες θα κληρωθούν να αντιμετωπίσουν μία ομάδα από το γκρουπ δυναμικότητάς τους.

Υποχρεωτική συμμετοχή δύο (αντίς ενός) νέων παικτών στην 11άδα (γεννημένοι από το 2004)».

-(σ.σ. Τα δυο λευκά ήταν από τους εκπροσώπους του ΠΣΑΠΠ).

• Παίκτες που συμπληρώνουν κίτρινες κάρτες στην ημιτελική φάση, δεν θα χάνουν το δικαίωμα συμμετοχής στον τελικό.

Από το Blogger.